Burjuaziya zəhmətkeş sinif üçün nə qədər təhlükəlidirsə, onu süfrəsinin qırıntılarından qidalanan burjua partiyaları ondan da təhlükəlidir. Onlar it sahibinin boxçasını qoruduğu kimi, öz ağalarının mənafeyini qoruyurlar. Zəhmətkeş sinfi kapitalizm qurluşunun inqilabi yolla devrilməsi məsələsindən uzaqlaşdırmaq üçün bu burjua nökərləri istənilən metodlara əl atırlar.
Birinci növbədə bunlar öz aralarında kimin daha
yaxşı xidmət edəcəyi prinsiplərinə əsaslanaraq, hakimiyyətə gəlmək uğrunda
bir-biriylə mübarizə aparırlar. Mətbuat, televiziya, bir sözlə nə qədər informasiya vasitələri var, ondan istifadə edərək bar-bar bağırmaqla xalqı
inandırmağa çalışırlar ki, onlar hakimiyyətə gələrlərsə insanların sosial
hüquqlarını bərpa etməklə, xalqa xidmət edəcəklər. Ancaq tamamilə əksinədir. Onlar
insanın insan tərəfindən istismarını dövlət qanunlarına çevirmiş burjua
ağalarına demək istəyirlər ki, mən hazırda sənin arzu və istəklərinə xidmət edəndənlərdən daha artıq sənə xidmət edəcəyəm. Onlar özləri də çox gözəl bilirlər ki, bu
quruluşda seçib seçilmək hüququ sadəcə kağız üzərində gedən proseslərdir. Burda, ancaq burjuaziya özünün isdədiyi namizədi seçir.
K.Marks bu məsələyə çox gözəl aydınlıq gətirərək
deyir: Müasir dövlət hakimiyyəti burjuaziyanın mənafeyinə xidmət edən bir
komutədir. Əgər o onlara onların istədiyi formada xidmət etməsə, həmən onu
ordan uzaqlaşdırıb, onun yerinə ondan daha yaxşı xidmət edəni gətirirlər.
Hal-hazırda bütün dünyada gedən müharibələr, çaxnaşmalar bu qüsurlu əsaslar üzərində qurulmuş kapitalizm qurluşunun daxili
ziddiyətlərindən doğan imperialist müharibələridir. Ancaq biz burjuaziyanı
ortada aydın sürətdə görmürük. Ona görə onu aydın sürətdə görə bilmirik ki, o öz
arzu və istəklərini bu komutə vasitəsiylə həyata keçirir. Yəni başda prezidentlər
olmaqla, onların ətrafında fəaliyyət göstərən komitə üzvləri vasitəsiylə. Bu
komitəyə xidmət etmək üçün daim öz aralarında mübarizə aparan burjua
partiyaları burjuaziyanın mənafeyinə tam uyğun gəlir. Onlar daima xalqın diqqətini
yayındırır, həm də tez-tez bu komitəni təzələdiklərinə görə xalq günahı daha çox bu komitələrdə görür.
Burjuaziyaya xidmət edən bu partiyalardan ən
qorxulusu burjuaziya tərəfindən komunist partiyasının daxilinə yeridilmiş
opportunislər, reformistlər və anarxistlərdir. Yoldaşlar, bütün bunlara
markisistcəsinə tam formada izah gətirmək üçün elmi kommunizmə müraciət edərək,V.L.Leninin bunlara qarşı mübarizə nəzəriyyəsini göstərəcəyəm.
XIX əsrin axırlarına doğru markisizm müxtəlif xırda
burjua sosializm nəzəriyyələrinə qalib gəldi və onları sıxışdırıb aradan
çıxardı. Həmin nəzəriyyələrin yerini elmi kommunizmin yeni düşmənlərı - peformizim, sağ və sol opportunizm tutdu. Reformistlər və sağ opportunistlər
hesab edirdilər ki, inqilabi fırtınalar vaxtı keçib getmişdir.
Buna görə sinfi mübarizədə sosialist inqilabı və
ploretariat diktaturası haqqında markisizm təlimi güya köhnəlmişdir. Onlar ön
plana islahatlar haqqında mübarizəni çəkirdilər. “Sol” opportunistlər deyirdilər
ki, tarixi prosesi tələsdirmək lazımdır. Güya, inqilabı iş nəticə etibarı ilə
yalnız inqilabçıların əhval ruhiyyəsindən, iradə və səylərindən asılıdır.
Fəhlə hərəkatında təftişçilik meyilləri hələ
Markisin və Engelsin sağlığında özünü göstərməyə başlamışdı.
1879-cu ildə illik sosial-reformist məcmuəsində
E.Brenşteyn, K.Şramm və K.Hehberqin sosial demokratik hərəkatının yalnız dinc,
reformist xarakter daşımalı olmasını iddia edən birgə məqaləsi – opportunizmin
bu proqram xarakterli məqaləsi dərc olunduqda Markis və Encels həmin məqalə müəlliflərinin
partiyadan xaric olunmasını tələb etdilər. Opportunistlər Engelsin vəfatından
sonra xüsusilə fəal hərəkət etməyə başladılar. Brenşteynin “Sosializmin
müqəddəm şərtləri və sosial demokratiyanın vəzifələri” (1899) kitabı, Leninin
dediyi kimi markisizm daxilində olan və bütün xətt boyu markisizmdən uzaqlaşan
bir cərəyanın manifesti olmuşdur. Brenşteyn sosialist inqilabı və proletariat
diktaturası haqqındakı təlim üzərinə qəzəblə hücum edirdi. O, sosializmi elmi
surətdə əsaslandırmağın mümkünlüyünü rədd edir, “hərəkət hər şey, son məqsəd isə
heç nədir” şüarını irəli sürürdü.
Brenşteyn kapitalizm çərçivəsi daxilində
proletariatın iqtisadi vəziyyətinin yaxşılaşmasına yönəlmiş islahatlar uğrunda
mübarizəni fəhlə hərəkatının əsas vəzifəsi elan edirdi.
XIX əsrin əvvəllərində opportunizm beynəlxalq
xarakter aldı. Bu və ya dəgər dərəcədə bütün sosialist fəhlə partiyalarında
meydana çıxdı. Reformizim tədriclə II İnternasionalın dəyişilib sosial reformist
təşkilatlara çevrilmiş partiyaların ideologiyası oldu.
Rusiyada yaxınlaşmaqda olan sosialist inqilabi şəraitdə
təftişçilik sağ opportunizm böyük bir təhlükə idi. Opportunistlər sinfi mübarizədən, inqilab və proletariat diktaturasından imtina edir, bütün işi kapitalizmi
islahat yolu ilə tədricən dəyişdirməkdən ibarət hesab edirdilər. “Tənqid
azadlığı” markisizmi “yeniləşdirmək” bayrağı altında onlar fəhlə sinfini
inqilabi təlimdən üz döndərirdilər.
Lenin markizm nəzəriyyəsinə təftişçi “yeniləşdiricilərin" nə kimi yenilik gətirdikləri sualına belə cavab verərək yazırdı: “Əsla heç bir şey Marks və Encelsin inkişaf etdirməyi bizə tapşırdıqları elmi onlar bir addımda irəlilətməmişlər. Onlar proletariata heç bir yeni mübarizə üsulu öyrətməmişlər. Onlar geri qalmış nəzəriyyələrin tör-töküntülərini götürməklə proletariata mübarizə nəzəriyyəsini deyil, güzəştə getmək nəzəriyyəsini proletariatın ən qəddar düşmənlərin sosialistləri təqib etmək üçün yorulmadan yeni vasitələr axtaran hökumətlərə və burjua partiyalarına güzəştə getmək nəzəriyyəsini təbliğ etməklə, yalnız geriyə doğru addım atmışlar. Lenin göstərmişdi ki, opportunizm burjua ideologiyasının mrkisizmə qarşı mübarizə formasıdır. “Markisist həqiqətləri burjuacasına axtalamaqdır”. “Köhnə” markisizmi bir kənara atmaq və onu “yeni” burjua təlimi ilə əvəz etmək çəhdidir. (Elmi kommunizm" kitabı I fəsil).
Yoldaşlar, elmi kommunizmdən sistat gətirməklə, bir
daha nəzərinizə müasir dövrümüzdə gedən “proseslərə” Markisistcəsinə, Lenincəsinə
yanaşmağımızın zəruriliyini göstərmək istədim. Qızıl yerin tərkində min illər
qalsa da ləkə götürmədiyi kimi markisizm, leninizmdə müasir dövrümüzdə belə
bütün burjua nəzəriyyələrindən, opportunist, preformist cərəyanlarından şox-çox
yüksəkdə dayanaraq bəşər tərəqqisinin ən yüksək pilləsi olan insanın-insan tərəfindən
istismarını kökündən kəsən kommunizm qurulması yollarını göstərir.
Müasir dövrümüzdə burjuaziyanın kommunist
partiyalarına qarşı ən çox istifadə etdiyi metodlardan başlıcası daim kommunist
partiyalarının daxilinə bu opportunistləri, reformistləri və eqaizm qarışıq
anarxistləri yerləşdirmək, onu bir qüvvə kimi birləşməyə qoymamasıdır.
Markısın, Leninin dövründən bir balaca fərqli olaraq indiki opportunistlər,
reformistlər daha çox təftişçiliyə üstünlük verərək, bu müharibələri,
çaxnaşmaları 70 il ərzində bir yol keçmiş, keçdiyi yollarda təhsil məktəbləri,
tibb ocaqları, insan hüquqlarının qorunması məzlum xalqların müdafiəsi
prinsipini əsas tutan SSRİ-nin üzərinə yıxmağa çalışırlar. Ən pisi də odur ki,
onlar bu əməllərini həyata keçirmək üçün televiziya, radio bir sözlə bütün
informasiya vasitələri ilə evlərə soxularaq V.İ.Leninin, İ.V.Stalinin
proletariat diktaturasını qorumaq üçün xalq düşmənlərini qırmağını təbliğ edərək, dolayı yollarla sosializm qurluşuna qarşı nifrət yaratmağa çalışırlar. Müasir
burjua statistikasına əsasən 600.000-dən 1,8 milyona qədər günahsız insan bu
represiyaların qurbanı olub. Sosializmin möhkəmlənməsində biz kommunistlər
bunun nə dərəcə şişirdilmiş olduğunu bisək də qəbul edirik. Çünki bu istismarsız
bir quruluş olan sosializm qurluşunun möhkəmlənməsi üçün vacib idi. Bu
insanların içərisində yüzdə biri ola bilsin ki, müəyyən dərəcədə günahsız idi.
Qalanları zəhmətkeş sinfin qanı bahasına, canı bahasına yaratdığı sərvətlərin əlindən
alınması üçün can atan burjua-qolçamaq tör-töküntüləri idi. Baxın bu bizim əqidəcə
kommunist olanların, kamil bir insan kimi etirafıdır.
Bəs siz niyə etiraf etmirsiniz? Burjua nökərləri
etiraf edin: - 1648-ci ildən yəni sizin burjua ağalarınız tarix səhnəsinə
çıxandan bəri nə qədər günahsız insan qanı tökmüşdür. Özünüz çox gözəl
bilirsiniz ki, bunları sadalamaqla bitən şey deyil. Ancaq sizin bunları deməyə
ixtiyarınız olmadığını bildiyim üçün mən təkcə XX əsrdə ağalarınız tərəfindən
törədilmiş müharibələrdən ikisinin nə qədər insan qanını tökdüyünü deyəcəyəm.
Birinci dünya müharibəsində 10 milyon, İkinci Dünya müharibəsində 60 milyon.
Deyin, bütün bunlarla müqayisədə cinayətkar daha çox siz və sizin ağalarınızdır,
yoxsa məzlum sinfin qorunmasında mübarizə aparmış kommunistlər? Bilirəm deməyəcəksiniz, çünki sizin əqliniz kor olduğu üçün nəfsin quluna çevrilmisiniz. Siz əqlin
verdiyi qərarla deyil, mədənizin arzu və istəkləriylə dünyanı duyub
düşünürsünüz. Bu arzu istəklərinizi həyata keçirməkdən ötrü zəhmətkeşlərin
qanını soran burjuaziyanın əyninə demokratiya pərdəsi arxasında min bir don geydirirsiniz.
Ancaq bu donlar nə qədər bər-bəzəkli, təm-təraqlı olsa belə, onun daxilindəki
iyrənc ziddiyyətli bicini gizlədə bilmirsiniz.
Müasir dövrümüzdə sizin ağalarınız zəhmətkeş sinfi
daim istismar altında saxlamaq üçün dünənki sələflərindən də çox cinayət törədirlər.
Onlar öz sələflərindən irəli gedərək narkomaniyanı, işsizliyi, bank kreditlərini,
kommunal xidmətləri, təhsil sistemini, səhiyyəni və bu kimi başqa şeyləri elə
bir vəziyyətə salıblar ki, xalq bu istismar altında inildəyir. Artıq insanlar
ölümdən çox mövcud kapitalizm quruluşundan qorxurlar. Bütün bunlar nə qədər
dözülməz olsa da, artıq sosializmin az-çox bəhrəsini görmüş zəhmətkeş sinif bu
iyrənc ziddiyyətli çürük qabığa sığmayacaq.
Yoldaşlar, sizə, əqidəcə kommunist olan insanlara üzümü tutub bir komminist kimi deyirəm: Birinci növbədə bu daxilimizə soxulmuş anti-markisistlərə, anti-leninçilərə, anti-stalinçilərə qarşı mübarizə aparmalıyıq. Bunun üçün də biz elmi kommunizmi öyrənməliyik ki, burjuaziya bu mikroblar vasitəsilə partiyamızı parçalaya bilməsin. Əgər bunu edə bilməsək, beynalxalq bir qüvvə olan kommunist partiyasına çevrilə bilməyəcəyik.
Vüsal Həsənoğlu,
marksist-leninçi
0 Комментарии